Profil
Abmelden
Weblog abonnieren
icon

 
Upoznajuci tebe shvatio sam da si ti osoba, koju sam trazio i zeleo celi zivot.
Dopusti ljubavi da se ukrcamo na brod, da isplovimo i otkrijemo novi svet, nas svet pun ljubavi, osecanja ........., za nase opstajanje.
Sa puno zalaganja i uverenja, sa puno izliva neznih ( i intimnih) osecanja.
Da nam svaki mesec bude, kao medeni mesec, da se borimo protiv sumnje, ljubomore, podmetnutih lazi i ostalih parazita, da nam se ta ljubav nikad ne ugasi.
Pokusajmo nasem potomstvu dati primer jedne srecne zajednice ( tkz. braka).
Zaplovimo u mirne vode, u dane koje nam predstoje.
Nasi prvi razgovori, (dali se secas) ta privlacnost, koju sam zvao ljubav na prvi pogled, nase nazovimo -druzenje!!!, pretvorilo se u meni, u neshvatljivu ljubav prema tebi.

Ljubavi, Andjele moj, ako je potrebno, ispostovacu tvoje reci «da ne zurimo» odvoji sebi vremena koliko ti treba, pokusaj me razumeti, nemoj shvatiti sve ovo pisano kao fanatizam vec kao zadnji trzaj, apel razumevanja. Idem i dotle, da te zamolim preispitaj sebe, svoja osecanja i svoj stav, na sve do sad spomenutom.
Nemoj me kriviti za osecanja i ljubav prema tebi, iako sam bezbroj puta spomenuo
«hocu te nazad» , jos jednom apel « preispitaj sebe ».
Da ga nisi volela nebi otisla u taj daleki grad. Ako je, vasa ljubav toliko jaka, koristi sve ove reci ( ili savet kako hoces) i pokusaj spasiti je, jaka si licnost, mozes uspeti, samo ako vidis nadu ili da je vredno boriti se..
U tom slucaju, dozvoli mi da ti budem prijatelj,
Prijatelj koji te ludo voli, ali pre svega zeli, da TI budes srecna.
Ja cu svojevoljno da se povucem u emigraciju, u domu koji cu stvoriti, bavicu se i dalje zapocetim poslom. Mozda ce me Bog obdariti jednog dana, bar kopijom tebe, ako postoji.
Ponovicu davno izreceno obecanje « Bicu uvek za tebe tu » i u dobro i u zlu.
I veruj mi, svaki sekund stobom bio je pracen nekim uzbudjenjem i osecajem srece, mogu reci ( sa danasnjeg gledista) pocascen upoznati tako predivnu osobu.
Nadam se da si shvatila koliko te volim, koliko su snazna ta osecanja koja gajim prema tebi, samo mi reci, odgovori mi, razjasni mi tvoj stav.
Koristicu svaku mogucnost, ako mi dozvolis, da obogatim sve do sad spomenuto, visljim i kvalitetnijim recnikom, radom, stvaranje sve obecanog, u zelji da cu steci tvoje poverenje, tvoju ljubav prema meni i nadam se nasu buducnost.

Ljubim te, nedostajes mi
 

twoday.net AGB

xml version of this page

powered by Antville powered by Helma